AED cursussen

• Brandweerman

Beste collega-hulpverleners,

Als brandweerman zijnde wil ik me graag verdiepen in de AED-materie. Kan iemand mij zeggen of er binnenkort ergens een cursus start in de omgeving van Haarlem? Ik zoek me een ongeluk, maar heb nog niks gevonden. Wie kan me helpen?

Bij voorbaat dank!

Sander

• Verbandje

Sander,

probeer Mediselect eens in de waarderpolder!

De verenigingen gaan bijna met vakantie's

• peter h

Arbo-Unie geeft deze cursussen ook. (Ook in de Waarderpolder)

023-5158600.

Voor jou alleen, of voor een korps?

mail mij anders even:

peterhollenberg@quicknet.nl

groet,

Peter

• TM Opleidingen

Beste Brandweerman,

Als de belangstelling voldoende is, starten wij zowel in de maand mei als in juni reanimaitielessen herhaling inclusief de opleiding tot het omgaan met de AED in 1 dagdeel van 4 uur. Deze cursus zal plaatshebben in de Bollenstreek. Als je meer hierover wilt weten, mail gerust naar info@tm-opleidingen.nl

peter h schreef:

>

> Arbo-Unie geeft deze cursussen ook. (Ook in de Waarderpolder)

> 023-5158600.

>

> Voor jou alleen, of voor een korps?

>

> mail mij anders even:

>

> peterhollenberg@quicknet.nl

>

> groet,

>

> Peter

• Rene

www.meduca.nl voor het officiële vakbekwaamheidcertificaat BLSAED van NedCert.

• SuperMario

He brandweerman,

Informeer even bij mediselect, zij hebben inmiddels al een aantal korpsen opgeleid.

En dis al enige ervaring met de brandweer.

Succes

• RABHV

Wij van RABHV verzorgen opleidingen in reanimatie AED en BHV.

Tevens zijn wij distribiteur van de Zoll AED+, een AED met de hoogste waterdicht din 55. Ons advies krijg en volg les in de AED die je wilt gaan gebruiken.

Wij zijn naast deze werkzaamheden ook reeds enkele jaren actief als instructeur levensreddende handelingen 102 bij de brandweer Zaanstad, Purmerend.

mail voor meer info aed@chello.nl

• Pieter

De AEDwinkel heeft sinds kort een landelijk dekkend Opleidingsnetwerk voor AED-opleidingen, dus ook altijd bij je in de buurt. Het is zelfs zo dat er standaard al vanuit gegaan wordt dat de trainingen op lokatie verzorgd worden!

Meer info op

http://www.aedwinkel.nl/shop/info_pages.php?pages_id=14