Theorie-examen

• Marian

Binnenkort moet ik naast het praktijk-examen EHBO, ook een theorie-examen afleggen. Weet iemand misschien of er ergens op het internet ook proef examens te vinden zijn? Of is er iemand die voor mij voorbeelden heeft? Alvast bedankt voor het meedenken.

• peter h

theorie examen ehbo ??

is dat iets nieuws? Wordt niet door Het Oranje Kruis afgenomen hoor.

gaat het om iets anders misschien?

greetz,

Peter

• Marian

Dit EHBO theorie-examen wordt afgenomen als onderdeel van mijn opleiding tot doktersassistente. Dit is dus blijkbaar niet gebruikelijk als onderdeel van een EHBO examen?peter h schreef:

>

> theorie examen ehbo ??

>

> is dat iets nieuws? Wordt niet door Het Oranje Kruis

> afgenomen hoor.

>

> gaat het om iets anders misschien?

>

> greetz,

>

> Peter

• tonnie

Hoi Marian.

Bij het werkboek van de ehbo zit ook nog een cd rom met heel veel theorie vragen, het boek is volgens mij voor ongeveer 16 euro te koop in de boekhandel.

Als je dan het werkboek doorwerkt en af en toe ook nog met de cd rom aan de gang gaat moet het volgens mij wel lukken.

Veel suc6 en ik hoop voor jouw dat het lukt groetjes: Tonnie

• Marian

Bedankt voor het meedenken en de tip. Ga het werkboek zeker aanschaffen.

• peter h

Hoi Marian,

als antwoord op jouw vraag: Nee, het is niet gebruikelijk.

Het ehbo-examen wordt afgenomen door een arts en een eh-docent. Het is voornamelijk praktijkgericht.

Uiteraard krijg je wel een aantal vragen te beantwoorden, maar dit gebeurt “tussen de bedrijven door” . Dus uitleggen waarom je iets doet, of juist niet doet.

Maar in ieder geval succes.

Peter

eh-docent.

• Marian

Hoi Tonnie,

Inmiddels kan ik melden dat ik ben geslaagd! Ga het werkboek uitlenen aan een klasgenoot die gezakt is, wellicht lukt het diegene met extra oefening ook.

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

groeten, Marian