Kaderinstructeur

• Henk

Heeft er iemand ervaringen met commerciele bedrijven die opleiden tot kaderinstructeur?

Het blijkt dat je in sommige gevallen al binnen 15 weken een diploma kunt hebben.

Groeten Henk

• snelle

Dat klopt inderdaad. Ik heb dit gedaan en nog wel zonder ehbo ervaring. Ik kan je zeggen dit valt niet mee (stress stress en nog eens stress). Binnen 15 weken moet je wel verpleegkundige zijn. Ik zou gaan voor de wat langer versie van 3 maanden gaan. Ik wil je niet ontmoedigen maar dan duurt het nog 2 jaar voordat je het gevoel het dat je het een beetje kan (maar je hebt wel al het papiertje). Het is wel zo het moet wel in je zitten ik wil zeggen je kunt een berg aan kennis hebben en 10 jaar ehbo ervaring en toch zakken. Ik zal maar zeggen er moet een docent staan na drie maanden je moet het kunnen brengen dat moet je van jezelf goed weten anders kost het een hoop geld.

Je hebt een voordeel je bent in het voordeel als je op dergelijke prikborden / forums je kennis deelt.

groetjes

• EHBO-er

Een instructeur die niet weet hoe het in het veld toegaat, is net zoveel waard als een rij-instructeur die uitsluitend op het oefencircuit auto heeft gereden.

goed voor de basis, maar er wachten je een aantal onaangename verrassingen als je de openbare weg opgaat…..