Hallo,
Ik zoek mensen die het leuk en leerzaam vinden om een reanimatieles te ontvangen. Ik denk daarbij aan sportverenigingen, bewonersverenigingen, vriendengroep, familie etc…
Ik ben IC verpleegkundige én NRR erkend Reanimatie Instructeur. Omdat ik dit erbij doe, en ik in de praktijk bijna dagelijks mee maak hoeveel verschil een adequate BLS kan maken in een reanimatiesituatie, doe ik her en der lessen verzorgen. In 3 uur leert u (ook zonder enige ervaring) op een zeer gestructureerde wijze een gehele reanimatie juist uit te voeren. Na een competentie toets krijgt u een NRR erkend certificaat die een jaar geldig is.
Deze lessen zijn meestal erg prijzig, maar omdat ik het op kleine schaal doe, maar wel met al het vereiste materiaal, kan ik het voor een vriendelijke prijs aanbieden.
Maximaal 6 personen per groep, dit om voldoende aandacht te kunnen geven. 30 euro p.p. bij volledige bezetting.
Echt…reanimeren maakt het verschil! Niet de ambulance…maar een goed opgestarte reanimatie door omstanders redt uiteindelijk een mensenleven!
Denk er maar eens over na…