broeder huisarts post… jij brengt arts naar adrs en jij wacht buiten al rokend… en dan noem jij je broeder TJONGE TJONGE
hallo mensen
ik moet ook binnenkort gedotterd worden en ben nog maar 20 jaar.
ik heb al een tijdje een mega hoge bloeddruk en een scan van me niervaten maakte duidelijk dat er wat fout was.
vorige week een angiografie gehad in wza in assen en daar is uitgekomen 2 vernauwingen dus dotteren.
kan iemand me vertellen hoelang na het dotteren je pijn hebt en je niet mag fietsen enzo?
groeten een meisje
Hallo Meisje.
Ik ben na het dotteren een weekje thuis geweest en mocht toen weer gaan sporten 2 uur per week in het ziekenhuis.
Pijn heb ik eigenlijk niet gehad.
Toen het dotteren klaar was voelde ik me weer 18 geloof me ik was toen 48 maar dat terzijde.
Ik kon de hele wereld weer aan.
Ik weet wel de meeste mensen die ik ken en zijn gedotterd voelen zich een stuk beter.
hallo hulverlener en kees doorn
ik heb momenteel nog helemaal geen informatie van het ziekenhuis ontvangen.
zelf heb ik gisteren en vandaag gebeld,maar niemand weet wat en mijn internist heeft verlof.
ik heb wel te horen gekregen dat ik vandaag om 16.00 wordt gebeld door assistente van de interne geneeskunde wza.
en dat ik kans heb dat ik in enschede wordt behandeld,omdat daar sneller plek is.
zelf ben ik heel erg bang voor de behandeling,omdat ik 10 september een niervatenonderzoek heb gehad en dat ging niet zonder slag en stoot.
de rechterlies hadden ze verdoofd(daar moest ik erg van huilen zoveel pijn had ik)en bleek dat ze me niet konden aanprikken dus moest mijn linkerlies ook nog.
na het onderzoek 6 uur platliggen in bed,omdat ik aan 2 kanten was geprikt mocht ik niet naar 4 uur al iets omhoog.
na van 8.45 tot half 10 te hebben gewacht kreeg ik te horen dat het uur werd uitgesteld en mama was er gelukkig ik was erg bang en verdrietig.
mijn infuus wou niet en kreeg k uiteindelijk in mijn rechterhand wat ook veel pijn deed.
ik ben 20 jaar en had nooit verwacht dat ik een hoge bloeddruk had en gedotterd moest worden aan mijn niervaten.
voor alle duidelijkheid heb ik dus niks aan mijn hart.
als ik dit dotteren heb gehad wordt ik geopereerd aan een kapot gewricht aan mijn rechtervoet waar ik al 2 jaar door nalatigheid van het umcg groningen mee loop.
zodoende bij anethesie kwamen ze erachter dat ik een hoge bloeddruk had en wel 210 bovendruk.
ik hoop dat ik na al deze ingrepen op 25-6-2010 een prachtige bruiloft heb
bedankt voor alle lieve woorden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?