waar zijn de EHBO-(st)er vrijwilliger gebleven
het is toch raar zo veel EHBO-ers maar als je ze nodig heb
kan je er 1 A 2 krijgen A ? – PERUUR
Wat is de waarde van een EHBO diploma????
bb
Ik ben niet meer bij een vereniging o.i.d. maar houd nog wel m'n BHV, EHBO en EAD-certifcaat geldig, omdat ik het nodig (kan) heb(ben) voor m'n werk als beveiliger.
Ik was 1997 t/m 2003 bij het Rode Kruis, had van daar uit ook altijd een goede EHBO-tas met verschillend materiaal en kon daarmee bij de diverse inzetten die ik draaide ook goed eerste hulp verlenen.
Maar sinds ik geen lid meer ben van het Rode Kruis of een eventuele andere vereniging, gebruik ik “als het nodig is” vaak koffers of tassen die op dat moment beschikbaar zijn of improviseer ik.
Het lijkt me wel leuk om weer eens af en toe een dienst op een EHBO-post te draaien, maar dan moeten er wel al diverse materialen aanwezig zijn en moet het niet zo zijn dat ik deze zelf moet gaan kopen.
Heb er wel eens aan gedacht om zelf met een groepje mensen een EHBO-clubje te starten die op diverse evenementen eerste hulp wil gaan verlenen, maar ik wil het dan ook goed aanpakken en dat wordt dan nogal een kostenplaatje wat je niet zomaar 1,2,3 hebt terugverdient.
Wel zal ik als er iets gebeurd waar ik ben, altijd eerste hulp verlenen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?