Cursus EHBO

• Joost

Hallo,

Zou iemand mij misschien kunnen helpen met het volgende..

Onlangs heb ik een duibevret beheeld waarbij ook een basiscursus EHBO moet worden gedaan. het duikgedeelte heb ik in het buitenland gedaan. Het ehbo gedeelte zal ik nog moeten halen. Ik ben op zoken naar een plek waar ik snel en goedkoop een erkende basiscursus kan volgen. Wat ik nogdig heb is minimaal zolang er maar reanimatie in zit.

Bestaan er zulke “simple” cursussen?

Alvast bedankt,

Joost

• Danny

Hoi,

ligt eraan in welke buurt/regio je woont.

Onze vereniging kan een versnelde cursus aanbieden van 6 avonden a 3 uur en 1 examenavond. start januari 2006.

Groet,

Danny

• Rene

Ik heb nu al medelijden met de slachtoffers die je denkt te kunnen gaan helpen.

• Erica

Kun je niet beter een reanimatiecursus doen?

In Soest is net een EHBO-cursus gestart, waar in december examen voor wordt gedaan.

Je kunt bij onze vereniging trouwens ook een reanimatiecursus doen.

Geen idee waar je woont, maar als je meer wilt weten, kun je via www.ehbosoest.nl de contactgegevens vinden.

• insider

Joost, als jij eens wist wat je behoort te kennen als eerste hulp verlener ga je er echt anders over denken. Ik ben het helemaal eens met rene. Zeker voor een duiker is kennis en vaardigheden van levensbelang.

• Vig

Ik weet niet of je een vaste baan hebt? Vaak is er in overleg met je werkgever ook een EHBO cursus mogelijk, de cursus wordt gegeven in een paar dagen en de herhaling is 1 a 2 dagen in het jaar!

• Dina

Hi Danny,

Kun je me meer vertellen over EHBO, bij jullie? ik woon namelijk in Hoofddorp en heb ook zo spoedig mogelijk een certificaat nodig!

m.vr.gr,

Dina

Danny schreef:

>

> Hoi,

>

> ligt eraan in welke buurt/regio je woont.

> Onze vereniging kan een versnelde cursus aanbieden van 6

> avonden a 3 uur en 1 examenavond. start januari 2006.

>

> Groet,

> Danny