Nee begrijp het niet want waar kun je een voertuig als ambulance laten keuren dan??
een stukje tekst overschrijven kan ik ook, en ben zelf ook ehv-er. dus anne beetje op je pik. ehhh teentjes getrapt??
Hoi Anne en M,
Het Nederlandse Rode Kruis afdeling Den Haag heeft wel degelijk ambulance's
Vandaag kreeg ik dat te horen van een ambulance chauffeur regio Rotterdam.
De ambulance wordt gekeurd d.m.v. een APK (bijv; een garage) en de leverancier die de materialen binnenin de ambulance afgeeft. Tevens moet er wel een vergunning van het ministerie worden afgegeven om met een ambulance te mogen rijden.
Het Nederlandse Rode Kruis afdeling Den Haag heeft wel degelijk gecertificeerde personen zoals een ambulance chauffeur en een ambulance verpleegkundige die op de ambulance rijden.
Ik hoop dat het voor M, duidelijk is geworden. Als hij het niet duidelijk genoeg vindt zou ik zeggen neem contact op met Rode Kruis afdeling Den Haag
gr, john
Tjonge jonge als ik zie hoe de hulpverleners elkaar te lijf gaan vraag ik me af hoe het gaat als je toevallig samen een slachtoffer moet behandelen.
Neem toch eens wat van elkaar aan, en mocht je dat niet kunnen omdat je zo wantrouwig bent zoek dan zelf even verder op het internet. Zelfs tools en webadressen worden aangeven, en nog stug vol blijven houden.
Het zwakste punt van de mens zit in het feit dat hij zijn eigen fouten niet onder ogen wil/kan zien. En al helemaal niet zijn fout erkennen en toegeven. Het toegeven van een gemaakte fout is geen zwakte maar juist je kracht om verder te kunnen.
Helaas beste M,
Als EHV er en Verpleegkundige van de afdeling Den Haag moet ik helaas toegeven dat wij wel degelijk ambulances hebben. Sterker nog, het zijn er twee. Ze zijn volledig ingericht als ambulance en worden bemand met echt ambulancepersoneel die tevens vrijwilliger zijn. Ze worden gebruikt bij evenementen als aanvulling op de reguliere diensten. Of dacht jij dat we die foto`s voor de grap op internet hadden gezet. Bij mijn weten heeft de afdeling zandvoort ook ambulances op het circuit van zandvoort.
Groet Erwin
Hoi,
Ja, het klopt. Zandvoort heeft er ook twee. Deze worden ingezet op het circuit en bij andere evenementen.
Hebben een goed contact met CPA Kennemerland en in tijden van nood en ontbering wordt er wel eens een patient/slachtoffer met dr RK-ambu naar het ziekenhuis gebracht (uiteraard met toestemming CPA)
groet,
Peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?