AED Powerheart (cardiac Science)

  • Menace

    Ik heb afgelopen weekend met de reanimatie-herhalinscursus ook leren werken met de AED. Fijn apparaat!! We hebben er maandag gelijk 2 aangeschaft!

  • Fred Braker

    Graag zou ik een handleiding voor deze trainer ontvangen, ik kreeg weinig dokumentatie bij de trainer.

    Met vriendelijke groet

    Fred Braker

  • AEDmaster

    Als u zoek bent naar een handleiding voor de Cardiac Science, dan is deze hier, met alle overige productinformatie eenvoudig te vinden. Daarnaast merken wij steeds vaker op dat er gesproken wordt over de Cardiac Science G3. Deze AED wordt pas aan het einde van het jaar in Nederland verwacht. Wij vinden het belangrijk om, naast de verkoop van AED's, ook ons steentje bij te dragen op maatschappelijk vlak. Wij bereiken dit door; voorlichting te geven, het belangeloos beschikbaar te stellen van AED's (bij speciale evenementen) en sponsoring van buurt AED's. Daarnaast proberen wij de bewustwording te vergroten door veel extra informatie te verschaffen omtrent de AED en het gebruik hiervan. Ook hebben wij er voor gezorgd dat het mogelijk is om uw oude AED in te leveren, zodat deze gerecycled kan worden. Oftewel uw AED recyclen. Hiermee dragen wij niet alleen ons maatschappelijke steentje bij maar denken wij ook aan het milieu. Voor ons is dat niet meer dan logisch! Dus heeft u vragen of bent u voornemens een evenement te organiseren? Laat ons het weten, zodat wij samen de wereld een stukje veiliger maken. Trouwens wist u wel dat als u, uw AED aanmeldt bij HartslagNu dat uw AED wordt opgenomen in het landelijke netwerk. En dat als uw AED wordt ingezet u de gebruikskosten, door de gemeente, weer vergoed krijgt?Tot slot: Onze AED's worden gemiddeld drie keer per maand bij een hartstilstand ingezet. 

    Post was bewerkt op 24-09-2020 08:21 door AEDmaster

    AED? Daar red je levens mee! Bent u op zoek naar een AED voor een buurt evenement? Neem dan contact met AEDmaster, want wij stellen een AED kosteloos beschikbaar.