Wie kan ons helpen

• Rjinmond Medical Services

Wij zijn nog op zoek naar 4 hulpverleners (eerste hulp, verpleegkundige, etc) voor het evenement “The Hague Jazz” in Den Haag

Dit evenement vind plaats op vrijdag 26 en zaterdag 27 mei a.s. en de werktijden zijn van 16.30 uur tot 03.30 uur..

Je krijgt een uniform van ons en de mogelijkheid om bij andere evenementen aanwezig te zijn. Alle vrijwilligers krijgen van ons een vrijwilligers vergoeding.

Ben jij die enthousiaste hulpverlener die ons jonge team wil versterken?

Mail dan naar ons je naam en telefoonnummer zodat we je terug kunnen bellen.

Het emailadres is vrijwilliger@ehbo-rms.nl

met vriendelijke groet,

Francesco

Rijnmond Medical Services

• troel

ik vind het er dom en zeer Onprofessionele oproep

eest zorgen dat je mensen genoeg in de pak heeft dan evenmenten aannemen

• Michel

troel schreef:

>

> ik vind het er dom en zeer Onprofessionele oproep

>

> eest zorgen dat je mensen genoeg in de pak heeft dan

> evenmenten aannemen

Hee Troel,

In het bericht staat NIET dat ze mensen te kort komen, en er zijn ook zat mensen die graag vrijwillig aan zo'n evenement meewerken. Dat jij dit een onprofesionele oproep vindt is jouw probleem, je hoeft immers niet te reageren toch?. Let er volgende keer wel op, dat als je wat op anderen aan te merken hebt je eigen taal gebruik in orde is.

gegroet,

• Rijnmond Medical Services

Beste Michel,

Hartelijk dankt voor je reactie op de reactie van Troel.

Ik vind dat je gelijk hebt. Ik zag haar oproep eerder deze week staan, maar ik vond het niet de moeite waard om op zo'n reactie te reageren.

Desondanks vond ik het erg fijn om positieve berichten te mogen ontvangen op het emailadres vrijwilliger@ehbo-rms.nl. Hier zijn goede kandidaten uit gekomen.

Maar er is altijd plaats voor meer.

Groeten,

Francesco

• troel

jammer maar waar

de heer Francesco

Eeste opleiden voor dit werk dan mensen uitzenden

ik blijft erbij zeer Onprofessionele oproep

zekker als je niet de moeite waard om op jouw oproep te reageren

• Johan W.

Hmmm, ik heb de verhalen van die troel gelezen en heb effe wat speurwerk gedaan.

De manier van schrijven doet mij bekent voorkomen. Maar hieronder zie kan je het resultaat vinden van veel speurwerk, navraag en het www.

- ipadres van troel: (c53753842.cable.wanadoo.nl )

- Goed zoeken en ping pongen op het WWW kom je uit op het volgende: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=405&i=5032&t=5032

- Met het telefoonnummer ( 06 50 45 02 86) die in het dit forumbericht vind kom je al ver, maar het mooiste is dit: www.ehbo-team.nl/ehbd.htm

- we gaan goed zoeken op de website van dit team. Oeps een naam die bij dit telefoonnummer hoort. Heel makkelijk, tis wel even zoeken zoeken hoor.

- Gelet op de vele spelfouten die te vinden zijn op deze mickey mouse website en de berichten van troel kan het maar 1 persoon zijn…

Zeg Troel (of is het een man), doe niet zo naar.. Kijk eerst naar jezelf en dan pas reageren op een ander..

Groeten,

Johan..

• Menace

Is dit prikbord er dan niet voor bedoeld om vraag en aanbod bij elkaar te krijgen? Lijkt me wel hoor, troela…

Ik vind het nog veel onprofessioneler om je met dingen te bemoeien waar niet om je mening gevraagd word….

• Michel

Dusssssss……..

RMS succes op het evenement.

groet,

Michel

• Verzorgende IG

Hebben jullie nou echt niets beters te doen dan uren over het zelfde onderwerp (in dit geval het berichtje van Troel) te praten!

Door dat gelul van jullie is die Rijnmond Medical Services nog niet verder gekomen!

• Rijnmond Medical Services

Beste Mede lezers,

Hartelijk dank voor jullie medeleven omtrent Troel's poging tot het brengen van een slechte naam aan een ander.

Uit de positieve reactie's en de vele aanmeldingen op vrijwilliger@ehbo-rms.nl heb ik inmiddels voldoende mensen kunnen inzetten op het Jazz evenement wat gisteren (vrijdag 26 mei) en vandaag (zaterdag 27 mei) plaats vind of heeft gevonden.

IK WIL IEDEREEN HIER OMTRENT BEDANKEN..

Indien je nog steeds geïnteresseerd bent om in de toekomst bij andere evenementen aanwezig te willen zijn, kan je je altijd aanmelden. ER IS ALTIJD PLAATS VOOR MEER..

Rijnmond Medical Services werkt met jonge mensen die opgeleid zijn tussen een EHBO diploma en Arts (eventueel met specilisatie). In onze jonge team zitten onder andere EHBO'ers, SIGMA leden, verpleegkundigen, fysiotherapeuten, Arts chirurgie en ook brandweer (brandwacht).

Met vriendelijke groet,

Francesco

Rijnmond Medical Services