Vrijwilligers gezocht voor Vierdaagsefeesten 2007

• Martijn Koopsen

Hallo allemaal,

Het duurt nog wel even voor het zover is. Maar van 14 tot en met 20 Juli 2007 is het weer groot feest in Nijmegen. Naast de vele duizenden wandelaars die hun prestatie neerzetten komen er ieder jaar meer dan een miljoen bezoekers af op de Vierdaagsefeesten. Tijdens de feesten die zijn verspeidt over de hele binnenstad verleent het Nederlandse Rode Kruis afdeling Nijmegen haar ondersteuning door met een grote groep vrijwilligers eerste hulp ter verlenen.

Daarom zijn wij voor de komende editie weer op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die ons hierbij willen ondersteunen.

Als je belangstelling hebt kijk dan even op onze website voor meer informatie en de mogelijkheid om je aan te melden. het adres is www.rodekruisvierdaagsefeesten.nl . Heb je hierna nog behoefte aan informatie stel dan je vraag op het forum of stuur een email naar m.koopsen@rodekruisvierdaagsefeesten.nl

Groeten en hopelijk tot ziens in Nijmegen,

Martijn Koopsen

• Henk

EHBO Diensten Nederland ( www.ehbo-diensten.nl ) heeft een eigen Ambulance, misschien kunnen zij nog wat voor jullie betekenen. Geef daar af en toe les, leuke goede club. Kijk maar.

• Martijn Koopsen

Henk,

Ik ken dit bedrijf en ik weet dat ze een eigen ambulance hebben. Alleen is die tak van de hulpverlening al geregeld met de reguliere diensten.

Ik ben echt op zoek naar een aantal enthuosiaste vrijwilligers die zich will inzetten tijdens een enorm gezellig feest in de binnenstad van Nijmegen. Daarnaast kun je tijdens deze diensten kennis maken met mede-vrijwilligers van het Rode Kruis, diverse EHBO-verenigingen en Reddingsbrigades.

Uiteraard worden de kilometers vergoed en kun je je volledig in de watten laten leggen als je ook blijft overnachten.

Bedankt voor de tip.

Martijn