EHBO-diensten

• Ruud

Hoi,

Wat kost het ongeveer om een EHBO-team (man of 10) te huren voor een kleinschalig sportevenement?

• Anne

Een man of tien voor een kleinschalig sportevenement? Dat is best veel voor een kleinschalig sportevenement. Prijzen variëren per vereniging maar ook de duur van het evenement. Neem eens kontakt op met de plaatselijke EHBO vereniging of Rode Kruis. Zij kunnen aangeven hoeveel EHBO'ers er nodig zijn en wat daar de kosten van zijn. Behalve kosten van EHBO'ers kunnen er nog extra kosten bij komen voor het te gebruiken materiaal!

groet Anne

• Ruud

Het is een sportevenement dus 10 man lijkt me niet veel..

Heb al naar wat ehbo sites gemailed maar dacht hier sneller een reactie te hebben met een schatting.

Het hoeft niet zo precies te zijn aangezien het maar voor een opdracht voor school is.

• Martijn Koopsen

Ruud,

Ik weet dat er wel wordt gerekend wordt met een bepaald bedrag per dagdeel per persoon.

Over het algemeen zijn Rode Kruis en EHBO vereniging goedkoper dan een bedrijf.

Ik denk dat je moet rekenen met een bedrag van tussen de E7,50 en E12,50 per dagdeel.

Wil je daarnaast nog aanvullende dingen als ambulances oid dan kun je daar nog een bedrag bij rekenen van rond de 200 tot 500 euro afhankelijk voor waar je hem vandaan haalt.

Martijn

• Anne

De inzet van EHBO'ers is afhankelijk van het aantal mensen die bij het evenement aanwezig is. Het overzicht van het terrein en de aard van het sportevenement. Als je praat over 10 personen EHBO dan moet 1 of meerdere van deze criteria wel uitzonderlijk groot zijn. Je praat dan niet over bijvoorbeeld een gemiddeld voetbal toernooi of een sportevenement in een sporthal. Deze inzet van mensen zie je bijvoorbeeld wel bij wandelevenementen. De afstanden zijn groot en met een kleine groep EHBO'ers niet te overzien. Dit om je een idee te geven waarom ik 10 personen veel vind.

De kosten variëren per organisatie zoals eerder al gesteld door Martijn. De prijzen die mij bekend zijn liggen rond de 30 euro per dagdeel (4 uur) per 2 EHBO'ers. I

s de schoolopdracht zo dat zij uitgaan van 10 EHBO'ers of moet je dit zelf ook bedenken. Zet anders je opdracht hier neer dan zijn er gerust mensen te vinden die je daar meer over kunnen vertellen.

groet Anne