hoi hoi ,
kan iemand mijn vertellen of ik buiten mijn vereninging om een ehbo dienst voor een sportdag mag draaien …. heb ehbo-sigma en ik doe dit met een vriend die verpleegkundige is…
groet Edwin
Hoi,
Als EHBO-er mag je volgens mij buiten je vereniging best dienst doen, in het kader
van bijbeunen.
Als SIGMA is dat wat anders.
Je bent als SIGMA opgeleidt om medisch assisterend te handelen gekoppeld aan een Ambulancehulpverlener danwel MMT-teamlid.
Via het oranje kruis ben je verzekerd voor individuele incidentele hulp, op het moment dat het in georganiseerd verband is gaat deze OK verzekering niet op.
Groetjes en een fijne dienst!
Danny
als je een geldig EHBO diploma hebt ben je verzekerd via het oranje kruis. Deze verzekering heeft betrekking op juridische problemen en aansprakelijkheid. Je bent dus als EHBO'er altijd verzekerd als je je herhalingslessen netjes hebt gedaan. Wel is het verstandig om na te gaan of er een vergunning is afgegeven voor het evenement. Hier staat namelijk in hoeveel EHBO'ers er eigelijk aanwezig moeten zijn
succes er mee
He hoi,
Nu dat is niet waar ik ben wel verzekerd als ik op straat 1ste hulp verleen je kunt vals vereniging een verzekering af sluiten en als het goed is draagt de vereniging geld af aan het hoofdbestuur en daar zit die verzekering bij in.
Groeten
Jeroen
edwin schreef:
>
> je bent tenslotte toch ook niet verzekerd als je iemand op
> straat helpt? bedankt voor het antowoord….
>
> groet
>
> Edwin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?