competenties EHBO/geldigheid diploma

• grummelke

Hoi hoi

Ik heb op mijn werk EHBO lessen gevolgd, maar doordat de instructeur een hartaanval heeft gehad en er niet voor een nieuwe instructeur wordt gezocht, hebben we al een jaar geen lessen meer gehad. Ik ben nu op zoek naar sites waar informatie staat over hoeveel uren wij nog les zouden moeten krijgen om ons diploma (wat in Oktober ophoud) te kunnen behouden. Heeft iemand van jullie daar een idee over? Als ik meer informatie heb, kan ik diegene die de lessen zou moeten regelen een beetje achter de vodden zitten.

Alvast bedankt,

Grummelke

• Surf

Volgens mij is het OK afgestapt van een aantal uur, maar worden competenties afgetekend. Dit betekent dat je bij de meeste herhalingslessen aanwezig moet zijn geweest om alle competenties een keer gedaan te hebben (een stuk of 26)…

Misschien dat je bij een EHBO vereniging in de buurt kan meedraaien, alhoewel ik betwijfel of je al je competenties in 3 maanden kan halen.

• John Kristelijn

Neem contact op met het Oranje Kruis of een plaatselijke EHBO-vereniging zou ik zeggen.

• Hans Dielessen

als je eventueel een competentie toets zou doen bij een erkende kader instrukteur kan die het diploma laten verlengen bij het oranje kruis.

De plaatselijke EHBO vereniging kan je er wel mee helpen.

groetjes Hans