vrijwilligers gevraagd lees dit aub eens

• coordinator Hulpverlening NSO

hallo,

hallo,

wij organiseren op 6 & 7 & 8 juni de special olympics in Amsterdam voor de zesde keer in Nederland De voorbereidingen zijn in volle gang en het belooft een groots sportfeest te worden voor 1700 mensen met een verstandelijke beperking.

Nationaal Special Olympics is een evenement waar mensen met een verstandelijke beperking op hun eigen niveau samen met andere sporters deelnemen aan Olympische sporten. Tegelijkertijd profiteren zij ook van alle voordelen die sport biedt zoals een gezonde vrijetijdsbesteding en het aangaan van nieuwe vriendschappen. Ook het werken aan zelfvertrouwen en nog meer gerespecteerd worden door mensen uit de omgeving, maakt het nationaal Special Olympics evenement een bijzonder evenement.

Tijdens het evenement kunnen wij niet zonder de inzet van vrijwilligers. Een nu zijn wij op zoek naar een aantal vrijwilligers het liefst met kennis van sportletsel of sport verzorgers om ons te assisteren tijdens dit evenement.

en ik kan begrijpen dat we allemaal een drukke agenda hebben. maar toch wil ik jullie vragen om voor deze speciale doelgroep tijd vrij te maken in je agenda geef deze doelgroep een bijzondere evenement .

voor info over het evenement kijk je op www.nso2008.nl

Hans

• trudie

ik zal proberen om onze die-hards binnen de EHBO-vereniging warm te maken voor dit evenement. laat zo spoedig mogelijk iets horen.

Hoi trudie,

zoals ik in mij oproepje al had vermeld zijn wij nog specifiek op zoek naar mensen met ervaringen op gebied van sportletsel en sportverzorging.

mocht je meer info willen stuur me dan ff een email kan ik je meer info geven

Hans

• trudie

dus EHBO-ers voldoen niet aan de eisen?

• Evert-Jan

Beste Trudie

Ik wil me wle opgeven voor die dagen als ehbo-er

Als je wilt kan je me bellen op het volgende nr 06-19167765

Met Vriendelijk groet

Evert-Jan

hallo Evert Jan,

ik zal z.s.m. contact met je opnemen alsvast bedankt