EHBO`ers gevraagd voor de Libelleweek

• Joke de jong

Wij afdeling Almere vragen voor de Libelleweek van 19 t/m 25 mei nog een aantal Rode Kruisers die op het evenement willen staan van de Libelle.

Aanvangtijd is 10.00 uur t/m 18.00 uur. Voor eten en drinken wordt gezorgd eveneens een parkeerkaart om op het parkeerterrein te mogen staan.

Vriendelijke groet,

Coördinator Joke de Jong E.H.B.O. Almere

• Jeannette

hoi Joke,

Heb je er ook aan gedacht om deze oproep te plaatsen op:

rodekruis.startpagina.nl/prikbord

Zelf heb ik me vandeweek al aangemeld, zie je daar?

• Joke de jong

Hoi Net,

Wat een super idee van jou! Dank je wel! Groetjes!!!

• ehboer

oproep is EHBO-ers gevraagd?

waarm dan niet van Rode Kruis mensen gevraagd als je rode kruis mensen zoekt?

zijn de leden van de EHBO verenigingen niet goed genoeg?

groet

albert

• Joke de jong

Albert, verkeerde opvatting jammer genoeg van je. Onze afdeling kan het helaas niet invullen qua Rode Kruisers. Daarom zijn we verder op zoek naar Rode Kruisers omgeving Almere. Groet Joke

• Enny

ehboer schreef:

>

> oproep is EHBO-ers gevraagd?

> waarm dan niet van Rode Kruis mensen gevraagd als je rode

> kruis mensen zoekt?

> zijn de leden van de EHBO verenigingen niet goed genoeg?

> groet

> albert

Beste Albert,

Deze dame doet een beroep op hulpverleners algemeen. De leden van de EHBO vereniging kunnen hier helaas niet aan deelnemen omdat het een doordeweeks evenement is. Bijna iedereen werkt dan. (zal velen van jullie bekend in de oren klinken)

Onze vereniging en het Rode Kruis werken juist vaak samen. Ons beider belang is te zorgen dat er voldoende goed opgeleide EHV'ers zijn om een evenement goed en veilig te laten verlopen. Welke kleur jas je aan hebt is van ondergeschikt belang.

Joke: veel succes gewenst! Ik spreek je binnenkort weer :)

• Joke de jong

Enny,

Dank je wel voor je uitleg en support!

Inmiddels heb ik 3 EHV, ers gevonden van het Rode Kruis die naar de Libelleweek gaan deze week. Idd hebben wij een hele goede samenwerking met de EHBO vereniging in Almere. Het gaat er idd niet om vanuit welke organisatie je komt.

Hartelijke groet, Joke