EHBO cursus aangeboden

• Remco

Hallo ,

Mijn naam is Remco Verburgt.

Ik ben EHBO /EFR Instructeur en kan U de volgende aanbieding geven :

Ik geef een volwaardige 2 daagse EHBO cursus ( reanimatie, verband-aanleggen, mond op mond beademing enz enz.

Deze cursus kan bij U thuis gegeven worden.

Ik kom zelf uit Gelderland ( bij Arnhem), maar na overleg ( evt reiskostenvergoeding) kan het ook elders in het land gegeven worden.

Als U zich met 2 personen tegelijk aanmeld krijgt de 2e persoon 25% korting, dus i.p.v.

€ 100,00 betaald hij / zij slechts € 75,00 voor de opleiding.

De prijs voor het theorieboek is € 32,50 incl. CD, dit is bij de cursus inbegrepen, dus word verrekend met de totaalprijs.

U krijgt na afloop een certificaat waarmee u officieel EHBO-er bent.

Deze cursus is makkelijk te doen ( ook voor kinderen ) dus U hoeft zich geen zorgen te maken dat u niet zou slagen !!!

Voor meer informatie kunt u mailen naar

remcoverburgt@gmail.com

• WarnerJan Veldhuis

Even voor de duidelijkheid: dit is de EHBO cursus van het Oranje Kruis? Ook met de module verbandleer? Het diploma is het Oranje Kruis diploma? Ik ben reuze benieuwd hoe je dat in twee dagen (ook aan kinderen!) kunt geven. Met 14-16 avonden van 2 uur red je het vaak wel in een “officiele” cursus. Ik ben erg benieuwd naar je werkwijze en cursusmateriaal.

• ayla

Hai Remco,

Ik wil graag een ehbo curus volgen het liefst zo snel mogelijk. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor het beantwoorden,

groetjes,

ayla

• Remco

Hallo Ayla,

Dat kan wel , maar dat word pas over een week , dus in de week 27 t/m 31 oktober, de week erna gaat niet lukken.

Laat maar weten hoe je dit verder wilt afspreken.

Groet

Remco Verburgt

• l

Beste Remco,

Geeft u nog steeds EHBO-cursussen aan huis?

Ik heb hier namelijk erg veel belangstelling voor en kom ook uit de buurt van Arnhem (Heelsum).

Voor mijn opleiding is het erg handig om een EHBO-cursus te hebben gevolgd.

Is dat trouwens een officieël certificaat wat ik dan zou krijgen?

MVG. Julius

• j van klaveren

Goedemiddag

Ik zou graag van U vernemen of U nog steeds individuele cursussen E.H.B.O. geeft en of dit dan op korte termijn mogelijk is.

Wilt U zo vriendelijk zijn om contact met mij op te nemen.

Tel. 0313-653829

Met vriendelijke groet

Jan van Klaveren

Eerbeek

• Adri van der Meer

Goedenmorgen,

met enige verbazing heb ik uw stukje gelezen over uw 2 daagse EHBO cursus.

Op onze EHBO vereniging wordt een 17 daagse EHBO opleiding gegeven. Dit zijn steeds blokken van 2 uur die op de donderdagavond gegeven worden,

in deze 17 avonden worden EHBO lessen door een kaderinstructeur gegeven met medewerking van diverse Lotussen. Ook wordt geleerd op de juiste wijze te alarmeren, te reanimeren en het AED apparaat te bedienen.(wat straks ook verplicht is om een geldig EHBO diploma te behouden)

Er wordt ook een proefexamen gehouden, waarna er geevalueerd wordt wat goed ging en wat verbeterd kan worden, de donderdag daarop volgend wordt het

examen gehouden dit begint wel wat eerder dan de lessen.Het examen wordt door een arts en kaderinstructeurs afgenomen en bij onze vereniging ontvang als u slaagt voor dit examen een diploma, waarbij je als EHBO´ér ook WA verzekerd bent. Onze cursus kost wel wat meer, maar daar zitten de koffie en thee, de lesmaterialen en proef- en eind examen ook bij in.

Tevens is het het bij ons ook mogelijk om voor de helft van de prijs deel te nemen met een geldige ooievaarspas. Wij krijgen daarvoor een subsidie van de Gemeente Den Haag en dan kan een cursist met een kleinere beurs ook bij ons terecht voor zo´n opleiding. Onze cursus gaat eind september weer van start, bij voldoende deelnemers in Den Haag/Loosduinen.

Uw cursus doet mij echter denken aan een BHV opleiding en daar is ook niks mis mee, maar ik vraag mij echt af wat er na die 2 dagen bij uw cursisten blijft hangen van wat er geleerd is

tijdens de opleiding.

met vriendelijke groet,

Adri van der Meer (voorzitter EHBO ver. Loosduinen)