GEZOCHT freelance instructeur

• A&D

Wij zijn op zoek naar freelance instructeurs (voor het gehele land inzetbaar), voor de BHV cursussen. Zowel inzetbaar voor de herhalingen als de basis cursussen.

Uiteraard moet u in bezit zijn van de juiste diploma's.

Informatie kan opgevraagd worden tussen 09.00-16.00 uur op het volgende telefoonnummer: 0313 630800

• Jos Debije

Goedemorgen,

Ik ben geïnteresseerd in de functie van freelance BHV instructeur.

Zelf ben ik reeds 24 jaar werkzaam bij Defensie waarvan de laatste 10 jaar als Instructeur bij de Koninklijke Marechaussee. Hiervan geef ik 6 jaar les in het vak ZHKH en EHBO. Tevens ben ik AED en BLS instructeur.

Mocht u deze reactie aanstaan, dan hoor ik gaarne van u.

Mvg

Jos Debije

• Ludo

Jos kun je contact met mij opnemen ????

Heb je een mail via .mindef gestuurd, maar misschien ben je vrij ???

Hoor graag van je

Ludo

• wilco

beste

wij zijn een nieuw bedrijfje op de markt en zijn opzoek naar klusjes…

mocht u iets hebben in het midden van het land waar we onze huisvesting hebben ….

mvg

w van wijk

4safety.info

• wim beijer

Ik wil graag solliciteren naar de functie van instructeur bedrijfshulpverlening.

Sinds 2007 ben ik freelance kader instructeur E.H.B.O en heb ik ook de aantekening AED en Reanimatie van het NRR

Sindsdien heb ik veel ervaring opgedaan in het lesgeven van B.H.V en E.H.B.O opleidingen bij mijn huidige werkgever Ministerie van defensie en op een nul uren contract bij O.T.B.B in Beek.

Tevens verzorg ik de lessen voor het gemeentehuis in Anna Paulowna ,het Rode Kruis afd. schagen en de afd. E.H.B.O in Anna Paulowna

Ik ben in het bezit van reanimatiepoppen beamer, scherm, laptop,oefen aed’s en verband artikelen

Ik ben bereid om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten

Met vriendelijk groet

Wim Beijer

Merellaan 47

1761wl Anna Paulowna

Email wbls@quicknet.nl

Mob.nr 06-40263667

Tel. thuis 0223-533912

• Kitty Arendsen

Hallo,

Graag je CV mailen naar info@aendopleidingen.nl, dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

groeten Kitty

• Kitty Arendsen

Hallo,

Graag je CV mailen en dan kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.

groeten Kitty

• Nelie Vellekoop

Beste ls of A&.

Op dit prikbord las ik uw vraag voor freelance instructeur.

Wellicht kan ik iets voor u betekenen? Ik ben gecertificeerd, Eerste hulp instructeur, BLS, AED, PBLS en geef regelmatig opleidingen Eerste Hulp, EHAK en BHV evenals herhalingstrainingen voor deze opleidingen

Met vriendelijke groet, Nelie Vellekoop

• Kitty Arendsen

Goedendag,

Graag je CV mailen naar info@aendopleidingen.nl.

groeten Kitty