WAARSCHUWING

• Janny

Geachte collegadocenten,

Medio mei heb ik een cursus verzorgd voor MPL gevestigd te Barneveld.

Nu, medio oktober wacht ik nog steeds op mijn vergoeding.

Elke keer hebben ze een andere smoes om nog niet tot betaling over hoeven te gaan….

Een gewaarschuwd mens telt voor twee….

• efr-instructeur-gezina

ooo wat vervelend, ik laat altijd iedereen voor af betalen, bij mijn cursus zit een deel thuis studie.

niet betaald geen materiaal, en dat dient ongeveer 3 weken voor tijd bij mij binnen te zijn anders redden ze niet het thuis studie deel te verwerken.

ik hoop voor je dat ze snel zullen betalen.

succes veder

• Stefan

Dit probleem ken ik gelukkig nog niet.

Ik stuur tegenwoordig de factuur vooraf met de mededeling dat de factuur betaald moet zijn voor aanvang van de cursus. Mocht dit niet het geval zijn gaat de cursus niet door. Hiermee voorkom je dit soort problemen. En het blijkt maar weer dat het helaas nodig is.

Succes met het binnenhalen van je centen.

• Janny

Beste collega docenten,

MPL Safety Solutions is een organisatie die zich bezighoudt met o.a het verzorgen van opleidingen BHV. Ik werd gebeld om een les over te nemen van iemand die helaas haar been gebroken had.

Aangezien er geen directe collega beschikbaar was, kwamen ze via via bij mij terecht.

Ik heb, om die mensen uit de brand te helpen, toegezegd dat ik de volgende dag de cursus over zou nemen,

ik had dus geen tijd om vooraf te declareren. Heb er ook niet bij stilgestaan dat een opleidingsinstituut op deze manier met docenten omgaat…

Dus nogmaals….wees gewaarschuwd!!

• efr-instructeur-gezina

ja dat vind toch wel heel erg misbruik maken van mensen, vele succes met het binnen halen van je geld.

groeten