Instructeur gezocht voor vereniging

  • Peter Koen

    Ik ben per direct op zoek naar een kaderinstructeur EHBO welke onze vereniging kan versterken met het verzorgen van de herhalingslessen voor onze leden. Deze kaderinstructeur krijgt hiervoor een uurvergoeding en reiskosten vergoeding, wel zoeken we een instructeur welke op acceptabele afstand van Barendrecht

    (net onder Rotterdam) woont. We zijn een vereniging dus kunnen niet afwijken van onze vergoeding die onze huidige kaderinstructeur ook krijgt, docenten die het vanuit commerciële bedrijfsredenen willen doen, hoeven geen contact op te nemen.

    Wij hebben gedurende ons seizoen van september t/m april/mei op de dinsdag en donderdagavonden onze herhalingslessen en eventueel bij voldoende animo ook de beginnerslessen. De avonden zijn van 19.30 uur t/ 21.30 uur en worden altijd op 1 vaste locatie gehouden in het centrum van Barendrecht. De lessen zijn voorafgaande aan het seizoen al bekend, eveneens is de verdeling over de lessen met de andere kaderinstructeur al bekend.

    Heb je interesse en ben je beschikbaar voor het verzorgen van de lessen, neem dan svp kontakt op met mij op telefoonnummer: 06-27057543 of via de mail : info@ehbo-barendrecht.nl

    Voor meer informatie over onze vereniging, kijk even op www.ehbo-barendrecht.nl

  • Ton

    Peter ik woon zelf in Ridderkerk kan eventueel op de maandagavonden.

    Ben zelf kaderinstructeur EHBO, AED/BLS en Brandweer instructeur.

    Ton

  • Peter Koen

    Hallo Ton,

    Ik ben blij met je aanmelding, echter geven wij alleen op de dinsdagen en de donderdagen les. Dit heeft te maken met het feit dat wij onze ruimte alleen op die avonden ter beschikking hebben in verband met huren van ruimte in een verzamelgebouw.

    Groeten Peter

  • klaas vd meulen

    Wij EHBO vereniging Wilhelminadorp zld zoeken per ingang nieuwe seizoen augustus 2014

    een instructeur (man/vrouw) voor de eerste maandag avonden van de maand.

    WIE O WIE HELPT ONS?