Beste bedrijfshulpverleners , instructeurs, BHV organisaties en opleidingbedrijven,
Vanaf 1 september 2009 j.l. wordt een er nieuw bedrijfshulpverleningsforum voor heel Nederland gelanceerd. Het idee is ontstaan doordat ik zelf werkzaam ben bij een bedrijf dat zich volop bezig houdt met bedrijfshulpverlening. Ik liep al een tijdje met dit idee en er is er op het net geen goed BHV forum te vinden.
Ik denk dat dit een toegevoegde waarde kan hebben voor zowel de bedrijfshulpverleners (waar we er een hoop van hebben in Nederland), instructeurs als voor de opleidingsbedrijven en wellicht ook voor bedrijven zelf met een bedrijfshulpverleningsorganisatie. Voorts hoop ik in de toekomst hier nog de nodige informatie van te kunnen gebruiken bij mijn eigen werkzaamheden en daarbij hoop ik ook dat meerdere mensen hier natuurlijk iets aan gaan hebben.
Sfeer vinden wij erg belangrijk op dit forum en we hopen dat dit een succes wordt. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld en ik hoor graag wat jullie eerste indruk is van dit eerste Bedrijfshulpverleningforum van Nederland. Het moet natuurlijk nog wel helemaal gevuld gaan worden…
Meld je snel aan!
Met vriendelijke groet,
Bedrijfshulpverleningforum.