vraag

• martin

weet iemand waar ik protocolboeken en handelingenboeken, of een combinatie hiervan, kan bestellen?

het gaat over de abcde methodiek.

• Ton

Hallo Martin

Je kan kijken de NIFV, bestel daar gewoon een boek brandweer manschappen levensreddend handelen, incl protocollen boekje dan heb je aardig wat.

Ton,

• martin

ton, bedankt voor je info. ik ga er naar kijken.

gr martin

• gert-jan

hallo Martin,

tijdens een herhalingsles ehbo werd ik door een cursist op een protocollen boekje geattendeerd, had dit via zijn werkgever ontvangen, en waar ook een handelingenboek is in verwerkt. Dit heb ik doorgenomen en ik vond het een interessant boekje, daarbij is het een handzaam formaat. Ik heb het uiteindelijk kunnen bestellen bij interactionlogisticis.nl.

succes ermee.

gr gert-jan

• yvonne

Beste Gert - Jan,

Ben op zoek naar protocollenboekje of vergelijkbaar.

Heb jij nog een exemplaar of kan ik het van je overnemen?

Het staat niet op de website van interactionlogistics , ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord.

MvG

Yvonne

• jeanette

Weet iemand of en waar dit protocollenboekje te bestellen is ,ik heb net als yvonne op de website gekeken maar niets kunnen vinden

jeanette

• Willem D.

Op www.lpev.nl zijn te tegenwoordig los te bestellen.

• Gideon

Het Landelijk protocol levensreddend handelen door de brandweer ( LPLHB ) is te vinden

in de webshop van het Nederlands Instituut Fysieke Veiligheid ( NIFV );

http://www.nifv.nl/webshop/

Je kan het snel vinden door aan de linker kan in het zoek vlak “Landelijk protocol” in te vullen.

Het protocol boekje kost 22,10 euro.