Met spoed gezocht: EHBO-ers in Eindhoven!

• Anna Bruggeman

Dag iedereen,

Ik ben met spoed op zoek naar EHBO-ers voor een dansfestival dat volgende week zondag, 29 mei zal plaatsvinden in Eindhoven.

Via verschillende organisaties heb ik mijn zoektocht uitgezet, maar tot op heden helaas zonder resultaat.

Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Anna

• Ehv-er

Hoi,

Hoeveel ehbo-ers ben je naar opzoek? Misschien kan ik wat voor je betekenen?

Tel. 0630667709

• just4safety

Wellicht kunnen wij je helpen. Just4safety kan personeel leveren werkzaam op de ambulance en seh en daarnaast leveren wij veel mensen vanuit het rode kruis.

www.just4safety.nl

06-47580576

• EHBO-POST Standdaarbuiten (Peter)

www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl

• kees

Een Ehbo team is niet duur, maar het gaat toch om de kwaliteit die je levert????????

• frits

Het valt mij op dat als iemand een oproep doet , het gelijk om geld gaat. Verder op geeft iemand aan op vrijwillige basis en daar reageert niemand op. Het draait blijkbaar alleen maar om het geld verdienen en niet zo zeer om hulp te verlenen.

Als ik dan EHBO team Nederland bekijk, dan roepen ze eerst iets over geld. Dat ze niet duur zijn.

Maar daar draait het toch niet om bij hulpverlening. Het gaat om mensen helpen en niet van we zijn niet duur.

Wat doe je als je een slachtoffer op straat ziet liggen, ik moet er niet aan denken dat een team langs komt, we willen je wel helpen, maar dat kost je zoveel geld.

Waar zijn we mee bezig, geld vragen voor EHBO aktiviteiten. En dan hebben we het niet over een tien euro.