EHBO's gezocht.

  • ron

    Ik ben op zoek naar EHBO's die in het weekend mee kunnen lopen op evenementen.

    Het gaat om dancefeesten, schuurfeesten en feesttenten.

    Het gaat om een groep van ong 15 mensen die ik samen wil stellen.

    Het lopen gaat in samenwerking met een beveiligingsbedrijf.

    Ik zoek de mensen in de omgeving van de Ronde Venen, Uithoorn, Aalsmeer, Breukelen, Abcoude etc.

    Het is een nieuw op te zetten project.

    Als je interesse hebt graag een reactie op dit bericht.

    Ron

  • Mar

    Beste Ron,

    Zou je mij meer informatie kunnen verschaffen met betrekking tot je oproep om EHBO-ers?

    Op zich heb ik wel intresse om me hierbij aan te sluiten echter draai ik ook EHBO diensten voor 2 EHBO en Rode Kruis afdelingen dus de vraag is hoeveel inzetten je verwacht te draaien en of dit op oproep basis met vrijwillige inschrijving is?

    Wat is de vergoeding voor een inzet en is deze inclusief materiaal, reiskosten, kleding enzo?

    Ik ben in het bezit van

    een volledig EHBO diploma met onderstaande aantekeningen.

    * AED

    * BLS + Reanimatie

    * Verband leer en Kleine Ongevallen

    * Wandelletsel

    * EHBD-u (Eerste hulp bij drugs en alcohol incidenten in het uitgaan circuit)

    Hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

  • Anna

    op welke mailadres kunnen we ons aanmelden dan?

  • Ron

    Mar en Anna,

    Jullie kunnen je aanmelden op het mailadres p&o@mz-beveiliging.nl. Daar is ook wat meer info te krijgen.

    Sorry dat ik laat reageer maar ik kon niet op de pagina komen om te antwoorden.

    Ik zou het het leuk vinden als ik jullie kan begroeten bij de club.

    Ook kunnen jullie kijken op de site www.mz-beveiliging.nl.

    De vraag van Mar wat wij verwachten van je is eigenlijk niet veel. Alleen als je zegt dat je komt dat je er ook bent. Je krijgt een 0 uren contract en dan bellen we om te vragen of je bepaalde avonden kan.

    Je krijgt per uur betaalt en de reiskosten als je zelf met de auto moet komen. Kleding gaat geregeld worden, net zoals de spullen ( AED, verband, etc). Alleen koop een paar goede werkschoenen met stalen neuzen dat is op eigen kosten.

    Ik heb nu gemerkt dat het wel korte termijn planning is. Alleen hou er rekening mee dat je op evenementen loopt dus tot 4 a 5 uur 's nachts. Hier moet je wel tegen kunnen. Het is wel in het weekend.

    Je hebt veel te maken met dronken mensen en pilletjes en ook vechtpartijtjes en daar moet je de verwondingen van oplossen. Als het je ondanks die korte verhaaltje toch wat lijkt reageer even op het e-mail adres.

    Vriendelijke groet,

    Ron

  • Ron

    Mar en Anna,

    Hieronder staat ook nog het adres met telefoonnummer van MZ-Beveiliging dus je kan ook bellen.

    Tijdens evenementen worden wij diverse malen door opdrachtgevers benaderd, hoe zij de EHBO moeten regelen. I.v.m. deze vraagstelling hebben wij onze dienstverlening uitgebreid met een EHBO Team. Dit team bestaat uit gedreven evenementen EHBO'ers. Als evenementen EHBO'er / hulpverlener ben je verantwoordelijk voor de EHBO hulpverlening en veiligheid, tijdens het evenement.

    In deze functie kun je werken op wisselende evenementen in overleg met de team –coördinator.

    Interesse of heeft je behoefte aan meer informatie? Neem dan contact op met ons via 0297 – 214554, MZ Beveiliging, Croonstadtlaan 4D 3641 AL Mijdrecht.

  • Ron

    Kijk ook eens even op facebook bij Mz beveiliging kan je zien waar ze allemaal mee bezig zijn.

  • Mar

    Ron,

    Jammer dat je geen enkele reactie krijgt als je op de gevraagde manier reageerd.

    Ik heb via deze site info opgevraagd en kreeg onderstaande advies (om te reageren via email of telefoon)

    Ik heb gereageerd maar hoor er gewoon iets over, 0,0 reactie.

    Als je na een week belt zeggen ze “niets ontvangen stuur ons nog maar een email” en als je dan tot twee maal toe een een email stuurt dan krijg je ook geen enkele reactie.

    [b]Heeft geen enkele zin om hier op te reageren. ik ga wel kijken bij de tientalle andere bedrijven die wel reageren.