Is ehbo niet overdreven ?

• sander

ik hoop dat wanneer jijzelf een ehbo'er nodig hebt, er wel een gemotiveerd persoon tegenover je staat, en ik hoop ook dat jij nooit iemand 1e hulp hoeft te geven, het is zo vervelend zo iemand naast je te hebben in geval van nood.

• Multiburger@

Ik heb liever een gemotiveerde kaderinstructeur….

Remroof

sommigen mensen hebben nu eenmaal leiding nodig

• Multiburger@

Auteur: sander (—.dial.kabelfoon.nl)

Datum: 03-03-03 17:49

ik hoop dat wanneer jijzelf een ehbo'er nodig hebt, er wel een gemotiveerd persoon tegenover je staat, en ik hoop ook dat jij nooit iemand 1e hulp hoeft te geven, het is zo vervelend zo iemand naast je te hebben in geval van nood.

Waar maak jij uit op dat ik iemand in nood links laat liggen of ongemotiveerd zou gaan werken ???

Leg dat s uit ….

• jootje

Nou, da's niet erg moeilijk. Je wekt door alles wat je schrijft nou niet bepaald de indruk dat je wel een gemotiveerde EHBOer bent.

Maar nogmaals, … waarom volg je in vredesnaam EHBO lessen? Als je er zo de pest aan hebt, kun je dan niet iets nuttigers doen met je tijd?

• Multiburger@

Er is niks belangrijkers in het leven dan ehbo…dus dan doek dat maar…

• jootje

Volgens mij zit je de hele boel alleen maar op stang te jagen…..

• jessica hoevenaars

hallo zeg.

WAAR ZIJN WE NU MEE BEZIG????????????????

• jessica hoevenaars

hallo zeg.

WAAR ZIJN WE NU MEE BEZIG????????????????

Dit is een informatief forum en niet bedoel om elkaar af te kraken of de grond in te duwen.

Dat hisartsen, kaders en lotus nu eenmaal een vergoeding krijgen is niets aan te veranderen. En dat iemand dan toevallig een kader huiisarts of lotus treft dat is jammer. het enige wat we daar op kunnen zeggen is dat je er een melding van moet maken tegen over het bestuur van de organisatie die is de enige die er iets aan kan veranderen en anders zul je op zoek moeten gaan naar een andere organisatie die wel gemotiveerd werkt.

succes jessica

• Multiburger@

“”vergoeding“” bedoeld U …

• jessica hoevenaars

ja hoor zwe noemen het een vergoeding. ik kan daar ook niets aan veranderen.

ik ben zelf een lotus en ik weet dat er veel artsen, kaders en lotussen gaan “hobbyen” om een aaerdig zakcentje bij te verdienen. ikzelf doe het en zie het als een hobby.Als ik per jaar er€50.- aan over houd dan mag ik in mijn handen klappen. zo ook mijn mede lotussen en kaders binnen mijn vereniging.

mijn laatst advies luid dus, ga opzoek naar een andere vereniging/organisatie waar ze wel gemotiveerd bezig zijn.

groetjes jessica

ps. je mag me wel je noemen, bij u voel ik mijn eigen zo oud.