Nee hoor, niet alleen voor de NS.
De NRR heefte een aantal erkende opleiders, die nu ook de “gewone” kader opleiden tot BLS-/ AED- instructeur.
Maarten schreef al dat medi-select dit doet. kijk dus even op www.medi-select.nl
groet
Peter
Eh ik ben via MEDIZON.nl geschoold als AED docent,
en via fontys als AED-provider,(NRR)
dus mocht er iemand nog een cursus AED willen?
ik heb de trainer thuis staan,
en alle 4 de kaderinstructeurs bij onze vereniging zijn geschoold als AED docent.
nog 4 bevriende kaderinstructeurs hebben ook die stap gemaakt.
We konden helaas niet wachten op de afloop van de discussie, AED wel of niet door leken gebruikt mag worden.
elke dag sterven er mensen, die met een AED misschien gered hadden kunnen worden.
Mario,
Ik heb de zelfde opleidingen gedaan als jij, en daarnaast nog de kaderopleiding en de aantekening reanimatie assistent.
Ik ben dan ook niet van plan om veel geld neer te tellen voor een cursus waarvan de inhoud geen wezenlijke bijdrage aan mijn ontwikkelingsnivo levert.
Ze roepen tegenwoordig dat ze competentie onderwijs willen geven.
Dit is een mooi moment om dat in de praktijk te brengen.
Maarten
Mario schreef: “We konden helaas niet wachten op de afloop van de discussie, AED wel of niet door leken gebruikt mag worden.”
Mario, ben je op de hoogte van de uitspraak van minister Borst vorig jaar en de discussies daarna??
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ‘ via fontys als AED-provider’ betekent. Heb je daar ook eerst een dagcursus moeten doen of hoe werkt zoiets?
Groeten,
Sjakju
Na een hele goede presentatie van de firma waar wij les van krijgen aan de directie,
heeft de directie besloten dat wij er 3 A.E.D bij mochten kopen.
Omdat wij in 4 ploegen diensten werken hangen deze op de plaatsen waar wij
24 uur p.dag aanwezig zijn.
Indien nodig zijn ze heel snel op de plaats waar nodig.
Maar nogmaals hopenlijk blijven ze in de kasten hangen!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?