jeugdige ehbo,ers

• bas

hoi allemaal ik ben bas recker 17 jaar en sinds kort bij het rode kruis kan helaas pas in maart beginnen met men ehbo ik doe de opleiding verzorgende en zoek jongens/meiden van mijn leeftijd die ook geintreseerd zijn in ehbo

voor iedereen fijne kerstdagen en een gelukig niewjaar

groetjes bas

ps je kunt me toevoegen op msn

• joost

Hoii !!

Ik ben 16 en werkzaam als EHBOer van het rode kruis. Ik doe ook de zorg opleiding . Welke afdeling zit je ?

Greetz joost ( afd nieuwe waterweg noord )

• bas

ik zit bij de afdeling oostelijk zuid limburg

• inge

Ik ben 17 en ook al heel lang geinterreseerd in ehbo. Ik begin alleen nog niet aan een cursus. Ik wil over een tijdje op de ambulance en daar heb ik dat ook voor nodig. Als ik nu al zou beginnen moet ik het steeds herhalen en daar heb ik geen zin. Bovendien (dit klinkt stom) weet ik al heel veel. Ik kan reanimeren (heb hier wel een diploma voor) en voor de rest van alles wat. Ik heb er veel over gelezen en ook veel over gezien op tv vandaar…………..

• Gijsbert

Je heb helemaal gelijk ik kijk ook steeds de bevalling en binnekort begin ik een verloskundigepraktijk.

Mijn vriendin kijkt naar ingang oost en gaat straks opereren.

Maar zonder gekheid de praktijk is anders dan op tv of in een ehbo les.

Je heb wel je reanimatiediploma maar kan je ook daadwerkelijk reanimeren.

Een pop is makkelijk maar in het echt is het wel even anders.

Ga nou maar naar ehboles is leerzaam en ook nog leuk sociaal.

• inge

Je hebt je diploma, maar kan je daadwerkelijk reanimeren?

Geen idee, ik heb nog niemand gevonden die voor mij even een hartstilstand wilde krijgen, zodat ik kon kijken of ik het wel kon……………….

Of het leuk sociaal is moet je nog maar afwachten, wie zegt dat ik het kan vinden met die mensen daar? Bovendien kom ik daar om iets te leren, niet om mensen te leren kennen/vriendjes te maken.