hallo iedereen,
vraag ik ben eigenaar van een discotheek in het midden van het land,
nou willen wij daar een ehbo ruimte creeren nou is mij vraag,
wat moet zo een ruimte hebben en wat niet.
vr gr,
bert
Wat er zoal in moet staan…..even kijken..
- een paar brancaren
- behandel tafels tafel ( 2 a 3 )
- verbandkast / verband tafel
- EHBO B koffers,s , tassen
- alminium matriaal kisten met dekens en kussentjes
- wastafel met kraan
- iets om ijszakken en coldpacs in te bewaren , een koelkast bijvoorbeeld
- tefefoon
- braak bakjes bekkentjes ( die zitten niet in de koffer namelijk )
Dat was het denk ik ongeveer wel , vebeter me maar als ik het mis heb of er nog wat bij moet.
GrEeTzZ JoOsT
beste dicotheek eigenaar,
Je zou ook eens met een aantal bedrijven op het gebied van inrichting van verbandkamers kunnen overleggen of je laten informeren. Zij kunnen je laten zien wat voor mogelijkheden er zijn met jou wensen zijn en wat zij aan service kunnen bieden.
Zelf heb ik goede ervaringen met Vandeputte Medical uit Nieuwegein en Spencer Medical uit Zoetermeer. Bijde hebben een website. www.vandeputtemedical.nl en www.spencer.nl.
Hopelijk heb je hier wat aan
Groetjes Tim Smeets, Rode Kruis Weert e.o.
Peter.
Dat ik niet eerder reageer op je berichten c.q. vragen heeft te maken met het eenvoudige feit dat ik geen zinloze discussie aanga met mensen die ik niet ken en mensen waar ik niets mee te maken heb.
Daarnaast ben ik je geen enkele uitleg verplicht aangaande kwaliteit of anderszins. Ook niet als je daar vriendelijk om vraagt.
Ik gebruik dit medium niet als reclamezuil en en verwacht dat anderen het dan ook niet als antireclamezuil gaan gebruiken.
Een aantal negatieve berichten heb in inmiddels laten verwijderen.
Personen die volhardend zijn in het plaatsen van antireclame en/of negatieve berichten zullen rekening moeten houden met gereschtelijke stappen tegen hun.
Mocht je serieus willen weten wat ik doe aan opleiding en kwaliteit mag je mij bellen, het nummer heb je inmiddels.
MVG
Marc.
Beste Marc,
Ik ken jou en je bedrijf niet. Wil daar dus geen waarde oordeel over geven.
Wel valt mij op dat je inderdaad niet (durft) te reageren op berichten en vragen aangaande kwaliteit en kwantiteit. Terwijl dit wat mij betreft reeële vragen zijn.
Stel dat ik intresse zou hebben? Dan weet ik graag met wie of wat ik van doen heb, en wat er wordt gedaan om de kwaliteit op een hoog nivo te houden.
Als je dit soort vragen niet beantwoord, kom je inderdaad erg dubieus over.
Met vriendelijke groet,
Harmen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?