creeren ehbo ruimte

• Peter

Zelf heb ik de beste ervaringen met Asphalia V.O.F. deze jongens weten waar ze het over hebben, zijn niet duur en hebben alles wat er nodig is.

http://www.asphalia.nl

• Marc

Beste Harmen.

Dat ik niet reageer heeft te maken met het eenvoudige feit dat ik het niet nodig en wenselijk vind om een toch al negatief persoon te moeten overtuigen.

Discussies over een instelling/bedrijf aangaande kwaliteit en kwantiteit heeft absoluut geen zin op dit medium. Er zijn een aantal instellingen die hetzelfde werk doen maar ieder op zijn/haar manier. Er zijn altijd wel op- of aanmerkingen te vinden over het een of ander. We hebben allemaal wel een eigen visie op hoe het zou moeten en wat we wel prettig vinden of niet.

Wanneer iemand daadwerkelijk interesse toont kan hij of zij alle informatie krijgen maar niet via dit forum.

Dus niet gaan denken daar klopt iets niet omdat iemand niet reageert op domme en ondoordachte uitspraken van rancuneuze personen. Het zegt meer over de persoon die de uitspraken doet dan diegene die zo wijs is dat hij niet reageert.

Met vriendelijke groet,

Marc

• Peter

Allereerst excuus voor de late reactie maar ik was op vakantie.

Beste marc,

Ik ben zeker niet van plan om negatieve reclame te maken voor jouw bedrijf. Maar ik moet toch wel het volgende kwijt.

Dat ik diverse malen heb gevraagd wat voor een soort bedrijf jij runt vind ik op zich niet vreemd. Ik heb bewust gekozen omdat via dit forum te doen omdat ik van openheid hou.

Jij weet (waarschijnlijk) net zo goed dat er vele bedrijfjes zijn die op een dubieuze manier hun (EHBO) zaakjes regelen. De reden waarom ik jou enkele doelgerichte vragen stel is puur uit intresse. Deze vragen over het bedrijf, soort hulpverleningen, materiaal en (voor mij) het belangrijkste de scholing/deskundigheid.

Als ik intresse heb om ergens te werken ( begreep dat je mensen zocht) danwil ik eerst wat informatie hebben voordat ik reageer. Omdat ik nergens een site kan vinden wat een antwoord geeft op mijn vragen moet ik je die zo stellen.

Voor mij is in deze eerste fase persoonlijk contact niet zo belangrijk. ( als dat voor jou wel is dan had je me ook persoonlijk kunnen mailen).

Omdat ik jou diverse malen de zelfde vragen heb gesteld en volledig genegeerd wordt betreurt mij en ik vraag mij af hoe dat kan heb je misschien iets te verbergen??? ik weet het niet….zeg het maar

Op jou uitspraken dat je mij evt. juridisch gaat vervolgen, dat ik een negatief persoon ben en tevens dom vind ik een beetje triest ( of informeren alleen domme en negatieve personen naar jou bedrij??)

Marc schreef:

>

> Discussies over een instelling/bedrijf aangaande kwaliteit en

> kwantiteit heeft absoluut geen zin op dit medium.

Dit citaat roept nog de meeste vraagtekens op. Mijn visie is dat juist een discussie een goed beeld geeft hoe een bedrijf is en dat elk bedrijf mag/moet pronken met zijn kwaliteit!.

Het is jammer dat je zo geheimzinnig doet over je bedrijf, dat je bv geen eigen website hebt waar mensen informatie kunnen vinden of vragen beantwoord op dit forum.

Hoe groter de geheimzinnigheid des te groter de twijfels ( en ik heb inmiddels begrepen niet alleen bij mij).

Beste Marc ik hoop hiermee genoeg open kaart te hebben gespeeld.

met vriendelijke groeten

Peter

• marc

Beste Peter.

Ik heb naar mijn mening een duidelijk genoeg antwoord gegeven over het waarom en daar ga ik niet opnieuw een hele discussie over voeren.

Een aantal berichten heb ik laten verwijderen daar er duidelijk en direct zeer negatief gesproken werd. Nu mag iedereen een mening hebben maar de manier waarop er uiting aan word gegeven is aan grenzen onderhevig wat ook duidelijk beschreven staat in de voorwaarden van dit forum.

Iemand met jouw naam ( link word snel gelegd, zeker als de provider van die persoon hetzelfde is ), even in het midden latende of jij die persoon bent, had die berichten achtergelaten op dit forum en derhalve heb ik niet gereageerd op jouw vragen. Tevens blijf ik er bij dat ik niet hier ga uit zitten breiden over wat wij aan opleiding, scholing en of training doen. Mede daar dit forum ook niet voor reclame mag worden gebruikt.

Zoals je zegt zijn er diverse diensten werkzaam in dit veld en allemaal onderscheiden zij zich op hun manier, goed of slecht daargelaten omdat dit over het algemeen een subjectieve mening is.

Mocht je serieuze bedoelingen hebben om informatie te willen inwinnen kun je mij bereiken.

Met vriendelijke groet,

Marc.