Hoi Carla,
Een tube waarmee je alle problemen mee kunt verhelpen???? Zooo, das pas een tube!!!! Vertel me effe waar je die gaat kopen, haal ik die daar ook? ;-) Geintje!! Flauw he?????
Ik denk dat het het 't beste is om een verbandtas of koffer te kopen, daar zitten meestal de nodige pleisters in.
Ook zitten er nog diverse andere verbandsmiddelen in, want je weet immers maar nooit wanneer je die nodig hebt.
En bij een kneuzing of brandwond, kan het best eens zijn dat je het alsnog beter even kunt laat controleren door een huisarts of eerste hulp en dan kun je met andere middelen, zwachtels enz.. wel alvast eerste hulp verlenen.
Zo'n verbandtas of koffer is een eenmalige uitgave, het enige waar je rekening mee moet houden is met de sterieliteit (datum) van bepaalde producten en deze tijdig vervangen.
Ik weet niet of je op een lager school ofzo les geeft, maar al dat materiaal waar de datum van verlopen is, even opsparen en maak er eens een middag van met het verbinden van een wond of het aanleggen van verband?
Het kan voor andere (grotere) interessant zijn en voor als je aan kids les geeft kan dat ook nog eens héél leuk zijn.
Ik hoop dat je hiermee wat kunt.