Medic Event Support zoekt hulpverleners

• M.E.S.

*kijkt Danny en Joey tegelijk aan*

Je krijgt bij ons een royale vrijwilligersvergoeding, daar zit de reiskosten al inbegrepen. Ik zou zeggen, neem contact met mij op. Over alles is te bepraten.

We hebben een gezellig leuke jonge team.

Ik heb jullie een email gestuurd met info..

Groeten,

Francesco

• michael verhage

geachte dhr mvr ,

ik ben michael verhage 18 jaar woon in almere ik heb u advertentie gezien ik heb er intresse maar het liefst wel in de buurt :) amsterdam lelystad almere , ik ben werkzaam in de bouw, maar ieder vrij uurt die ik heb werk ik voor het nederlandse rode kruis, ik sep begin ik met mijn ead en wil een sigma opleiding volgen , ik hoop dat u wat in mij hebt

hoor graag wat terug :)

met vriendelijke groet

michael verhage

middachtenlaan 48

1333 xr almere

0644950388

• Ron Prins

Al reactie op de opmerking over titel van verpleegkundige en ehbo hebbedingetje, het volgende. Uit onderzoek is gebeleken dat van alle verpleeegkundigen 70% niet goed kan reanimeren. Sterker nog ik zelf heb voor mijn HBO-V een deel van dat onderzoek in een Psychiatrische inrichting op een gesloten afdeling gedaan, resultaat van de 20 VPK's kon er niet een reanimeren.(wel eerlijk van hun aan gegeven)

Mijn mening is dan ook dat bij grote hulpverleeningen het goed is een ambulance verpleegkundige of andere op dat nivo er bij te hebben die dan de EHBO'rs aan stuurt. Op die manier is de maximalee zorg gewaarborgd.

Mvg

Ron Prins

• Ron Prins

Zullen we dan samen rijden?

Ron uit Apeldoorn

• Danny

altijd gezellig :)

• Ron Prins

Ik heb helaas niets meer vernomen van de vraagsteller.

Ron