veranderd ????

• Redactie Ambulancenet

Hoi Sander,

Ook wij hebben deze berichten gelezen, en wilden in eerste instantie niet hierop reageren. Laten we kort zijn: Vóórdat je zulke beschuldigingen uit, is het misschien verstandig om een eigen mening te vormen. Het Ambulance Prikbord is om die reden ook verziekt, er zijn een paar rotte appels tussen de inzenders, maar helaas gaan anderen hierop in, en sterker nog: Ze nemen alles zomaar aan. Neem van mij aan: Dezelfde mensen die Ambulance Prikbord kapot hebben gemaakt, proberen nu Ambulancenet kapot te maken. Hierna zal het NAI forum wel aan de beurt zijn… Lang leve Ambulanceminnend Nederland!

• Jan

Ik volg(de) het prikbord dagelijks en ik kan me heel wat spam herinneren van Pieter J.. Goedkoop om anderen nu de schuld te geven.

• Pieter Joziasse

Hoi Jan,

Gedurende het bestaan van het Ambulance Prikbord heb ik inderdaad enkele berichten geplaatst over nieuwe websites, en nieuwe updates van de Internationale Ambulance Pagina. Het kan dus kloppen dat je hier Pieter J. hebt zien staan. Blijkbaar waren deze berichten niet dusdanig storend om ze te verwijderen. En terecht: Als er nieuwe websites e.d. zijn, dan moet dat openbaar worden gemaakt, niet? Ieder bericht dat ik gepost heb, is altijd gedaan met vermelding van mijn naam en e-mailadres. En laten we dus open kaart spelen (ik daag je uit!) mijn e-mailadres is pcjoziasse@zeelandnet.nl. Wat is jou e-mailadres? Speel nu maar open kaart, anoniem beschuldigen is erg laag bij de grond, en daar is het Ambulance Prikbord ook aan kapot gegaan!

• Pieter Joziasse

Hoi Sander,

Ik heb geprobeerd je prive te mailen, maar je e-mail komt ongeadresseerd retour! Heb je nog andere e-mailadressen, ik zou graag met je openlijk in dicussie gaan! De tijd van anonieme berichten moet nu maar eens afgelopen zijn, vindt je niet?

• Maarten

Ik denk inderdaad dat de beste remedie tegen dit soort problemen het systimatisch weigeren van anonieme berichten is.

Dat hoeft niet te betekenen dat iedereen de email adres krijgen, maar dat de webmasters weten waar deze berichten vandaan komen.

Zo nodig kunnen zij dan ook de providers van de emailacccounts benaderen en een klacht indienen.

Maarten

• Rogier

Dames,

we zijn weer lekker bezig zie ik?

Gaan we hier gezellig verder met waar Patrick Rambaldo het ambulance prikbord voor heeft gesloten.

Mensen onderling beschuldigen en opnaaien?

Lekker stel!

In ieder geval heb ik vertrouwen in Pieter en Edwin (Medisol, Ambulancenet, ambulance.startkabel.nl, Ghornet, Humage BV, Internationale ambulancepagina en de ambulancewebring) dat ze hun forum professioneel opzetten en beheren.

de sites zoals ik die hierboven heb vermeldt illustreren hun kunnen, dus houdt alsjeblieft op met dat welles nietes gedoe, zootje kleuters!

Hieronder zal ik een antwoord invoegen dat ik van de webmaster van de ambulance pagina van startpagina kreeg op mijn vraag waarom het forum op zijn pagina gesloten is.

Voldoende info die je eens goed moet lezen en ga dan maar weer normaal doen!

Hallo Rogier,

Helaas, het prikbord is van het net afgehaald en dat blijft zo.

ambulance.startpagina.nl blijft wel gewoon bestaan.

Ik heb maandenlang mezelf moeten verdedigen. Eerst vanwege te weinig

weghalen en vervolgens van teveel weghalen. Een tussenweg is ook geprobeerd,

maar er werd toch doorgegaan met een hetze creëren. Daar pas ik dus voor. Ik

deed het op vrijwillige basis en weinig lol had ik er al maanden niet meer

van.

Ook heb ik het prikbord vaak moeten verdedigen tegenover andere disciplines

en collega's. Een hetze opzetten tegen andere disciplines (huisartsen en

heli bijvoorbeeld) en collega's was namelijk heel normaal.

Het probleem begon vorig jaar al, vandaar dat ik destijds de hulp

ingeschakeld heb van Martijn (een collega van mij). Maar in de maand

februari ging de sfeer wel heel erg bergafwaarts.

Helaas, maar voor mezelf moest ik er een punt achter zetten.

Groet,

Patrick Rambaldo

• Ted

Maarten, het zal de ISP'rs toch een zorg zijn. We leven in een land van vrije meningsuiting. Uiteraard hebben wij ons te houden aan waarden en normen maar zoalng er geen aanklacht wordt ingediend bij het OM welke op haar beurt aan de ISP een “verzoek” doet om het ter beschikking stellen van de gegevens van de aangeklaagde kan een ieder “vrij en blij” zijn of haar gal spuwen. Ik ben van mening dat je niet moet reageren op topics van dit soort mensen, hebben ze er ook geen lol van en ze zijn zo van het prikbord verdwenen. Niets is frustrerender dan genegeerd worden. Ik vind het persoonlijk ook heel erg jammer dat Patrick de site heeft afgesloten maar ik begrijp het volkomen. Als Patrick meeleest op dit prikbord “Patrick bedankt voor alle vrije tijd welke jij in dit prikbord heb gestoken en ik betreur het tenzeerste dat je dit besluit heb moeten neemen”.

Veel succes verder.

Groetjes,

Ted

• René

Rogier,

Dit is het standaard briefje dat Patrick aan iedereen verstuurd die er om vraagt.

Ik kan er maar één ding op zeggen… ONZIN !!

Ik kan best begrijpen dat hij er genoeg van heeft. Niet alle discussies zijn van hetzelfde niveau.. natuurlijk wordt er wel een afgezeken… waar niet (hier ook)

Het punt is dat als er individuele brichten of soms zelfs hele discussies verwijderd werden en er kwam commentaar op, ik de indruk kreeg dat Patrick het zich persoonlijk aantrok (niet terecht natuurlijk)

Patrick moet gewoon zeggen: Genoeg… ik ben het zat… geef mijn portie maar aan fikkie… of… weet ik veel…

Nu plaatst hij de hele beroepsgroep (onterecht) in een negatief daglicht.

Vriendelijke groet, René (CPA verplk)

• René

Redactie Ambulancenet schreef:

>

> >

> Het Ambulance Prikbord is om die reden ook verziekt, er zijn een paar rotte appels tussen de inzenders, maar helaas gaan anderen hierop in, en sterker

> nog: Ze nemen alles zomaar aan. Neem van mij aan: Dezelfde

> mensen die Ambulance Prikbord kapot hebben gemaakt, proberen

> nu Ambulancenet kapot te maken. Hierna zal het NAI forum wel

> aan de beurt zijn… Lang leve Ambulanceminnend Nederland!

Wat een ONZINVERHAAL……

Groet, René.

• Pieter Joziasse

Wat is je e-mailadres, René? Dat zou een stuk makkelijker praten!