veranderd ????

• René

Overtuig me eerst maar waarom je mijn privé email adres nodig hebt…

Ik zie de noodzaak daar namelijk niet van in… heeft niets met anonimiteit of zo te maken…Veel mensen uit de ambulancewereld weten wie ik ben/waar ik werk… doet verder ook niet ter zake. Ik spreek op persoonlijke titel.

Ik vind het (als privé persoon op deze site) niet nodig dat iedereen mijn e-mail adres heeft.

Bovendien wil ik niet via mijn e-mailadres discussieren… ik houd de discussie liever OPEN….

Vriendelijke groet, René.

Pieter Joziasse schreef:

> Wat is je e-mailadres, René? Dat zou een stuk makkelijker

> praten!

• gerrit

Wat een gezeik en dit is nog maar 1 discussie. Moet je nagaan hoe het hele prikbord eruit heeft gezien.

• Rogier

Tenminste 1 iemand die door heeft wat de problemen van het ambulanceprikbord waren.

• René

Ik zou er op in kunnen gaan……maar ik doe het niet.

Vr.gr. René.

gerrit schreef:

>

> Wat een gezeik en dit is nog maar 1 discussie. Moet je nagaan

> hoe het hele prikbord eruit heeft gezien.

• René

Ingrid schreef:

>

> Het is een goed idee om zelf eens met regels te komen zodat

> je het er gezamelijk over eens kunt zijn wat wel en niet mag.

Hallo Ingrid,

Er ZIJN regels waarin staat wat wel mag en wat niet. Klik boven aan deze pagina maar eens op FAQ en regels komen in beeld. Ze zijn klip en klaar…

Wel ben ik het met je eens dat als je AANVULLENDE regels wilt, je daarover van gedachten moet wisselen…

> Hopelijk bedenkt de webmaster zich nog, en mocht dit het geval zijn dan lees ik > weer met veel meer plezier het ambulanceprikbord.

> Ingrid

Inderdaad, dit ben ik van ganser harte met je eens !!

Vriendelijke groet, René.

• Ingrid

Hoi René,

Natuurlijk weet ik dat er FAQ regels zijn maar ik doelde, zoals je al begreep, op regels waar we/ze samen achter kunnen staan, B.V. niet eindeloos lang zeuren en zeiken op of over iemand die wellicht nietwetend iets vraagt en niet weet dat het er dan voor de 587e keer opstaat.

Persoonlijk vind ik daar ook niets aan om weer die ene vraag tegen te komen, maar een kort antwoord met een verwijzing naar waar ze de antwoorden wel kunnen vinden vind ik meer op z'n plaats dan iemand tot de grond toe af te branden.

Het is maar een voorbeeld ! *D

En zo zijn er vast wel meer dingen die overeen gekomen kunnen worden, en mocht er weer een webmaster zijn (PLEASE PATRICK) kunnen we vragen of bepaalde regels toegevoegd kunnen worden.

Maar aan de andere kant : teveel regels ????? is ook niet prettig.

En het is heel jammer dat er nog steeds “volwassen” mensen zijn die zich niet zo kunnen gedragen !!

Ik ben niet zo'n ster in reageren op het internet dus…….voorlopig lees ik weer.

groeten van,

Ingrid