2 paar handschoenen over elkaar heen?
Is dat net zoiets als 2 condooms over elkaar aan doen als extra safety?
Lijkt me niet echt handig dit.
Gewoon een paar, en gewoon wisselen als ze vuil zijn of beschadigd zijn.
Gr. Danny
hahahahaha! Nee het is niet bedoeld om met je sokken aan in bad te stappen Danny!
Maar als ik een hevig bloedende patient net verbonden heb, is het wel handig als ik het bebloedde paar uit kan trekken en dan gelijk schone aanheb om een infuus o.i.d. te prikken.
Als je handen nl vochtig zijn van de eerste handelingen is het verdomd lastig om weer nieuwe aan te trekken! En ik ga niet eerst rustig van handschoenen wisselen voordat ik verder ga met de hulpverlening!
Misschien is deze uitleg wat duidelijker waarom ik 2 paar over elkaar aantrek?
Tegen scherpe dingen zijn ze uiteraard niet bestemd, daar moet je dikke werkhandschoenen voor aantrekken, maar ja, dat werkt weer zo lastig! :-)
Groet, paula
ik stap nooit met sokken aan in bad/bed
Maar goed, ik werk zelf ook in de gezondheidszorg, en zie het rondom mij heen niet dat collega's twee paar over elkaar heen hebben…….
Oke klamme handjuhs en handschoenen gaan niet samen, dat is een heel geworstel heb je gelijk in
Ik zal het eens proberen of het werkzaam is.
Groetjes,
Danny
Hoi Paula,
Nadat Danny me over dit idee inlichtte heb ik het ook gelijk uitgeprobeerd. En ik moet zeggen, 't is ff een ander gevoel, maar je kan er zelfs nog wel mee typen (en bellen ;-) Danny).
Hoe doe je dat trouwens met een groot ongeval met meerdere slachtoffers? 5 paar over elkaar ;-)
Bedankt voor de tip overigens.
Groetjes,
Daniel
Nee hoor, verder dan 2 paar ga ik niet. dan wissel ik wel in de auto. Heb trouwens altijd 2 of 3 paar in mijn broekzak zitten. Maar met 2 paar over elkaar heen kom je al een heel eind. (Kan je zelfs 2 patienten mee behandelen!)
En is het inderdaad zo'n groot ongeval dan hoop ik dat tegen die tijd er meer collega's zijn en anders loop ik te triëren, heb ik aan 1 paar handschoenen genoeg! :-)
Paula
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?