gebruik van folie bij brandwonden

• RR

Stefan,

Juist verwoordt.

• RR

Jammer al dat commentaar van jou,

maar als je niet tegen (het volgens jou) lage niveau op deze site kan blijf er dan weg.

Zeker zelf nooit een ehbo-cursus gevolgt (te min voor je zeker) maar oordeel dan ook niet over de kwaliteiten van deze over het algemeen gedreven en gemotiveerde hulpverleners die vaker goed werk verrichten dan dat jij kan inschatten.

Ruud

• ambulance

“ondanks dat ze de eerste werkzaamheden (kosteloos) voor de betaalde hulpverleners heeft gedaan”

De eerste werkzaamheden doe je voor de patient en niet voormij als ambulance-verpleegkundige.

Ik luistyer naar jullie, ik bedank jullie en laat jullie uit de 5 meter cirkel verwijderen.

Vervolgens gaan we gewoon onze eigen protocollen uitvoeren.!.

• tijger

en wie helpt je dan met de brancard door de modder ploeteren?

of de spullen meedragen etc?

als ik niet meer kan helpen dan ga ik zelf wel weg, om naar mn

post te gaan zodat het evelement door kan gaan.

en als ik op straat help dan ben ik ook ergens naar op weg, dan is het ook zo van wat kan ik doen? zo niets? ga ik net zo lief.

• marcel

Geen zorgen tijger deze nep ambupleeg is verwijderd van het forum. Het werd er niet gezelliger op.

• ehbo-er

De gazen die in de ambulance gebruikt worden zijn burnshields. Het zijn vellen sponsachtig materiaal die doordrenkt zijn met een antiseptische gel.

Het werkt uitstekend, maar het heeft een beperkte houdbaarheid en kost rond de 5 euro per viekante dm.

De zin goud is koud is goed omdat de goudkleurige kant meer warmte opneemt dan de zilverkleurige kant.